Menu
Your Cart

cum cumpar

cum cumpar produse

1). Cum cumpar?
Primul pas este sa va alegeti produsele dorite prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii.  Procedura de cumpărare online a produselor este prin adăugarea acestora în coș, apasand butonul “Adauga in cos”. Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:

- Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Metoda de plata: alegeti modalitatea de plata a comenzii.

Acum aveti fie posibilitatea de a continua cumparaturile apasand butonul “continua cumparaturile”, fie de a finaliza comanda, apasand butonul “Finalizeaza comanda”.
Daca avem nevoie de detalii suplimentare veti fi contactat in scurt timp de un reprezentant al echipei noastre, pentru confirmarea comenzii.
Daca totul este in regula veti primi o factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare".

In cazul in care nu sunteti sigur ca produsul pe care doriti sa-l comandati este ceea ce va doriti, vă rugăm să nu ezitați să ne sunați sau să ne trimiteți un e-mail. Serviciul nostru pentru clienți este disponibil luni-vineri între orele 9:00-17:30.

Comezile telefonice le puteti da la :
Tel.: 021 313 66 15
         0728 326732
E-mail: contact@mypanasonic.ro
             comenzi@mypanasonic.ro

Vânzări prin contract pentru clientii Corporate
Ca si client Corporate, iti oferim consultanta de specialitate oricand ai nevoie. Oricand un coleg te va putea consilia si iti va oferi detalii suplimentare care sa te ajute sa alegi corect pentru afacerea ta.

SC T&T Consulting 2001 SRL furnizează echipamente pentru proiecte de birouri, hoteluri, restaurante, retail, insitutii publice și rezidențiale. Echipa noastră de vânzări contractuale este disponibilă luni-vineri între orele 9:00 și 17:30.

Vanzarile pe baza de contract se adreseaza persoanelor juridice- distribuitori sau end-useri care achizitioneaza in mod curent , cantitati mai mari de produse (fie pentru revanzare , fie pentru instalare).
Fiecare distribuitor va beneficia de o grila de discounturi personalizate, in functie de categoriile de interes.  Dorim sa oferim solutii integrate de consultanta si de aceea , fie ca doresti o configuratie de centrala telefonica, fie ca dezvolti un proiect imobiliar si ai nevoie de aparatura dedicata de aer conditionat, te invitam sa ne calci pragul sau sa ne contactezi pentru cea mai buna solutie.

Sunați la contactul nostru 021 313 66 15 sau trimiteti un email la office@mypanasonic.ro  cu solicitarea dvs. si va vom contacta in cel mai scurt timp.