cum cumpar
cum cumpar produse
1). Cum cumpar?
Primul pas este sa va alegeti produsele dorite
prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de
produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de
promotii. Procedura de cumpărare online a produselor este prin
adăugarea acestora în coș, apasand butonul “Adauga in cos”. Dupa
adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati,
procesul de cumparare se continua prin parcurgerea paginii de comanda.
In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Metoda de plata: alegeti modalitatea de plata a comenzii.
Acum
aveti fie posibilitatea de a continua cumparaturile apasand butonul
“continua cumparaturile”, fie de a finaliza comanda, apasand butonul
“Finalizeaza comanda”.
Daca avem nevoie de detalii suplimentare veti
fi contactat in scurt timp de un reprezentant al echipei noastre, pentru
confirmarea comenzii.
Daca totul este in regula veti primi o
factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In
curs de confirmare".
In cazul in care nu sunteti sigur ca
produsul pe care doriti sa-l comandati este ceea ce va doriti, vă rugăm
să nu ezitați să ne sunați sau să ne trimiteți un e-mail. Serviciul
nostru pentru clienți este disponibil luni-vineri între orele
9:00-17:30.
Comezile telefonice le puteti da la :
Tel.: 021 313 66 15
0728 326732
E-mail: contact@mypanasonic.ro
comenzi@mypanasonic.ro
Vânzări prin contract pentru clientii Corporate
Ca
si client Corporate, iti oferim consultanta de specialitate oricand ai
nevoie. Oricand un coleg te va putea consilia si iti va oferi detalii
suplimentare care sa te ajute sa alegi corect pentru afacerea ta.
SC
T&T Consulting 2001 SRL furnizează echipamente pentru proiecte de
birouri, hoteluri, restaurante, retail, insitutii publice și
rezidențiale. Echipa noastră de vânzări contractuale este disponibilă
luni-vineri între orele 9:00 și 17:30.
Vanzarile pe baza de
contract se adreseaza persoanelor juridice- distribuitori sau end-useri
care achizitioneaza in mod curent , cantitati mai mari de produse (fie
pentru revanzare , fie pentru instalare).
Fiecare distribuitor va
beneficia de o grila de discounturi personalizate, in functie de
categoriile de interes. Dorim sa oferim solutii integrate de
consultanta si de aceea , fie ca doresti o configuratie de centrala
telefonica, fie ca dezvolti un proiect imobiliar si ai nevoie de
aparatura dedicata de aer conditionat, te invitam sa ne calci pragul sau
sa ne contactezi pentru cea mai buna solutie.
Sunați la
contactul nostru 021 313 66 15 sau trimiteti un email la
office@mypanasonic.ro cu solicitarea dvs. si va vom contacta in cel mai
scurt timp.